upp och ner upp och ner upp och jävla ner

Hej mitt humör. sluta fucka med mig tack!
Börjar bli en aning tröttsamt nu. Upp och ner.
Men för det mesta går det faktiskt bra. Tror jag ska ta mig till viken i helgen, har skola på lördag men till kvällen iaf. Leva runt lite, hehe. Kan behövas.
Vi har gjort så sjukt mycket här så jag ursäktar lite halft den dåliga uppdateringen men jag sätter faktiskt mitt liv före en jävla blogg. Vi har ju faktiskt en gemensam blogg som infogruppen uppdaterar flitigt där kan ni läsa vadfaan vi har för oss här ute i skogen. Länkning kommer så fort jag orkar ta tummen ur arslet och göra det.
För några dagar sedan okej förra torsdagen vandrade vi 1.3 mil ut till gysinge sjukt jävla vacker natur. Sov i vindskydd och delade med oss av oss själva. Sen tog vi bussen tillbaka som inte ens tog 10 min, hehe. Fint det.
Här ute lever vi för det mesta. Jag gör det iaf, kan ju inte tala för alla andra. Har börjar ta lite cykelturer för att hitta ställen att vara ifred på. Tänka lite, vara lite.
Det var en smula jobbigare än vad jag trodde, det här med att bo sjukt många i ett hus, gå i skolan tsm, laga mat tsm, hänga tsm, varenda jävla minut är det folk runt om dig. Tänk er det. Herreguden säger jag bara. Men för det mesta igen då så är det jävligt härligt och jag vet att jag sagt det förut men jag trivs somfaan. Men som alla ställen jag hamlar på måste jag ta pauser. Alla behöver nog det.
Nu ska jag hoppas på att ansiktsboken funkar, inte för att chatta kika runt och göra allt det där "vanliga" jag ska skriva ett jävligt jobbigt mejl till en person som jag önskat att jag aldrig igen skulle behöva prata med, ja ni vet nog. Hatar det.
EN JÄVLA DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0