Home and away

Okej, hej. Det har hänt sjukt mycket på senare dar, både asbra och dåliga saker. Kom hem till färnebo idag och har väl kanske varit världens lyckligaste tjej dom senaste timmarna, så sjukt underbart att träffa alla igen, saknat min familj. Fick veta att vi ska vara på resande fot i ca 2 och en halv vecka nu så de är hem och iväg på lördag igen, men jag säger inte nej, så sjukt mycket roligt som kommer hända framöver, har filmfestival som mina klasskompisar anordnat på lördag och söndag i uppsala på slottsbiografen, så jävla duktiga, jag va ju egentligen med där men får väl hoppa in lite på slutet nu eftersom jag vart borta, sen äre sthlm och hjälpa dom som har efterarbete där, sen en grej vi ska på, sen uppsala igen och sen säga hejdå till Vianola våran gäst från new womens movement som är här från sydafrika, och sjukt mycket mer. Från att sova halva dagana gå ut med hunden till badaam, men jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0