Att inte vara nyfiken

Leo kan åka buss. Han är och kommer alltid förbli en knähund, trots hans storlek. Hundar ska ju sitta på golvet i bussen, nej inte Leo, när han väl hoppat upp fick jag inte ner honom så han fick sitta där. Eller ja, ligga i mitt knä. Han som blir åksjuk också. Men det gick. Nu har vi vart i gävle i två dagar och vi har tagit mycket promenader. Tagit det lugnt, haft lite semester. Gick till hundgården igår, tänkte att Leo blir nog glad, få springa lite utan koppel och selen som ska få honom att inte dra hela tiden som han hatar, men nä. Leo springer, lägger sig i skuggan och käkar gräs. Kastar pinnar och pratar fånigt men han kollar bara konstigt på mig. Fin hund detdär, hehe. Idag ska vi åka tillbaka till hofors, packa lite och fixa cykeln, kanske ska till sandviken ikväll kanske inte, ska hursom tillbaka till hofors och flytta imorrn. Dub också på kvällen, ska spåra lite sådär innan man börjar jobba och måste vara vuxen igen. 
Jag är förjävligt nyfiken ibland kan inte låta bli fast jag vet att jag borde.
Hittade artiklar från 4:e mars. Jag borde inte, jag hoppas jag kan låta bli, men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0