Man ska ha känslor och känna sina känslor, det är en del av livet

Nu har jag hängt i Gävle ett tag, kan inte låta bli, hehe. Va ute och spårade i lördags, hade askul sista timmen iallafall. Bråk vart det, ibland ska man inte prata om djupa saker bara. Hängt hos söten och rullat tummar om dagarna. Idag är jag i Hofors för pappersfipplande och hundstjälande. Sen ska jag tillbaka till Gävle, Leo ska åka buss för första gången i sitt liv, han som blir åksjuk, hur ska detta gå? Dub på lördag och det kommer bli grymt, sen på måndag blir det att hoppa upp i kontorstolen igen för då börjar jag joppa. Så miniflytt till Gävle i helgen också. Snart får det väl  ta och vara min tur att klicka hem en direktlägenhet va.
Yeah, åka bil med hunden, hur åker han buss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0