Helt död, slutkörd

Hela dagen har det känts som om mitt huvud ska sprängas och nu ger ja upp snart sprängs det, herregud. Har hållit humöret uppe iallafall, tagit några korta prommisar med Leowalden som tydligen bestämde sig för att inte va så lydig idag, fatta noll trodde vi hade bestämt att han skulle va snäll. Lekte med Perten på gräset imorse i solen, mys! Jag tänker inte bli sjuk, ska gå och lågga mig snart och har ätit äpplen och druckit två liter te idag. Ska nog på festival i helgen, det ska bli kul, komma bort lite, musik, öl, tält, kompisar, finen och massa fest. Så ja ska inte bli sjuk. Idag kan ja va sjuk visst, men imorrn då är jag frisk, därmed pasta!
Juste igår va en ganska händelserik dag, träffade brorsans tjej för första gången jättefin tjej, va ute vid tolven med Leowald, stod under ett träd och njöt av den svenska sommaren. Sen kom resten av familjen och Messi(oturshunden) cutta upp foten så det sprutade blod, trodde sånt bara hände på film, nä vet ni vad det händer på riktigt också, har nog aldrig sett så mycket blod, blä. Hon mår iallafall bra nu. Jag fixade ett par boots med skärp idag, eller ja jag nålade på och klippte lite, har inte riktigt haft orken idag. Nu är klockan nio då får man gå och lägga sig!

Fred och kärlek -11

Kommentarer
Postat av: frida

hihi håller du på att peppa mig till festivallördag med bilder? ;-)

2012-07-18 @ 23:15:50
URL: http://glasapple.blogspot.com
Postat av: Vildfågel

Hahah, tänkte inte ens på det, men nu när du säger så vare precis det jag gjorde! mwah!

2012-07-19 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0