Hemmafrun

Hej, Sanna heter jag. När det är soligt och fint ute brukar jag gå till någon random gräsmatta och lägga mig på en röd sarong med elefanter på. Där ligger jag och dricker vatten utan att riktigt ha någonting att göra eftersom min bok inte är här och ipoden är urladdad. När jag legat där ett tag och blivit otroligt uttråkad går jag hem till Finen, slänger av mig alla kläder och börjar storstäda i underkläder, diska och allt man nu kan göra. Trots att det inte är min skit så städar jag glatt ändå, hehe. Jag saknar Leowalden ganska rejält nu. Nu vill jag tvätta också men sparar det till imorrn så jag har nåt att göra då, hehe. Juste igår så vart det inte bara longboardkikande, finen köpte en sjukt snygg Cruiser, en smula avis kan man ju lugnt säga. Den är awesome att åka på och om jag någonsin har råd, ska jag köpa mig en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0