Hur vare om

Jamen hur vare om jag kanske kunde slippa hunden och bara få ligga nerbäddad i soffan i myskläder under min fina ullfilt dricka te och kolla på värdelösa serier samtidigt som jag slumrar till ibland. Det hade vart underbart. Men nu har jag hunden, stackars understimulerade hunden. Orkar bara gå en liten runda och på hela dagen har det bara skett en gång, måste ut igen och sen måste jag ut igen bara jag och köpa alvedon och esberitox eller nåt för att fortsätta kämpa mot förkylningen. Idag skulle jag och Leowald varit i Gävle och myst med världens bästa, men nej här ligger vi halvdöda och funderar på att skjuta huvet av mig lite. Inte för att jag vill dö men för att slippa huvudvärken. Men nu ska vi inte va bitterfittor, nej verkligen inte. Livet kunde vart värre. Det var ganska varmt ute iaf och har jag tur kan jag åka till Gävle imorgon! Det om något skulle ju va awesome. Hursom ska jag häcka i Gävle flera dagar nästa vecka. Nu ska jag ut med hunden, whoa whoa, önska mig lycka till!


Lägger upp 2 till festivalbilder, bara för att tagga dig lite extra Frida; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0