Whapwhap

Sitter hos finen i gävle och slår på hans tangentbord, dra åt skooogen vilka sega tangenter. Hursom helgen var awesome, helt sjukt va kul vi hade. Alla som skulle med åkte inte med men det vart en underbar festival med mycket öl, kärlek, bra band, skor i ögonen, myggor, fina vänner, gult vatten, snygga tatuerigar och sol. Om ni vill se bilder får ni läsa Fridofjs blogg http://glasapple.blogspot.se/ för min kamera är cepe. I söndags var jag på middag, helt förstörd och bakis men lätt värt, maten var gudomlig. Igår låg jag i sängen hela dan och var förkyld igen, idag har jag också legat i sängen hela dagen, fint det. Tappat ett glas i golvet och härjat. Snart blir det staden för longboardkikande, pizza och häng. På torsdag ska jag och Mäckeh på utomhusbio, hur grymt, har inte vart med människan på år och dar känns det som. Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0