consequence

Nu har ja vart i Sverige mer än en vecka och om jag längtar tillbaka! Visst har det hänt fina saker sen jag kom hem, men fuck detdär är mitt hem. Kan knappt bärga mig, vill söka universitet nu, jobba i norge och dra imorgon. Men skolan först då. Idag har jag hjälp brorsan att storstäda hans svinstia. Nu är det så rent att man kan äta från golven, så det är precis vad vi tänker göra! Kycklinglår och potäter. Imorrn ska jag ut till Färnebo och va med klassen till söndag, sen vet ja inte vart ja tar vägen. Trots allt rullar livet sakta men säkert på med mardömmar, tappade kilon och sömnlösa nätter, jag är glad att jag har min dröm, mitt mål att sträva mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0