Svin som svin

Har inte orkat starta upp nya bloggen än så får bli ett inlägg till här. Nu ska moraltanten säga sitt. Ni som försvarar svin är minst lika mycket svin sjävla, jo för vet ni vad? Ni vet att personen är svin och väljer ändå att försvara hans sviniga handlingar. Det är att vara svin. Ni vet dessutom att detta inte är första gången han är svin, så slutsats ni är också svin. 
Nog om det. Veckan har rullat på helt OK, joppat och joppat med bloggen. Vi har fått nya möbler och Hjärtats säng, skönt! två blommor med. I torsdags var jag och mötte upp Ellie, vi pratade om Sydafrika och vet ni vad, bästa Ellie köpte en Elefant till mig! helt sjukt! Okej ingen riktig med en jätteprydnad, så snygg! Sen fikade vi och traska runt i gävle. Idag blev Fridof granne med mig, bor i huset breve. Är hundvakt i helgen, va ute med Sox nyss och cyklade och för att aldrig cyklat med en hund känner jag mig ganska duktig för det gick rätt bra. Ikväll ska jag på tjejkväll hos Elin. Nu tänkte jag göra lite kaksmet till mig själv och joppa mera på bloggen. FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0